Kesilapan Percetakan Tajuk Kitab Ke-7

 

Tuan-tuan, puan-puan, muslimin dan muslimat yang dirahmati Allah sekalian.

Untuk makluman, 2 buah kitab ilmu terbaru Warisan Ilmu Tok Kenali Kelantan telahpun dikeluarkan. Kitab ilmu ke-6 bertajuk “Jangan Sampai Terlihat Adanya Diri”, manakala kitab ilmu ke-7 bertajuk “Pencarian Ilmu Di Penghujung Rasa”. Dalam kiriman di bawah ada dinyatakan bahawa kitab ilmu ke-7 bertajuk “Makrifat Tok Kenali Penamat Segala Ilmu”, kami ingin mohon maaf kerana berlaku sedikit kesilapan percetakan pada bahagian tajuk kitab ke-7, tajuk sebenar kitab berkenaan adalah “Pencarian Ilmu Di Penghujung Rasa”. Kedua-dua buah kitab ini mengandungi lebih kurang 450 muka surat dan harga bagi kitab-kitab berkenaan ialah RM63.00 senaskah.

Sekian, terima kasih.

Hj. Shaari Hj. Mohd Yusof,
Fakulti Makrifat, Universiti Qalbu Mukmin.
Jangan Sampai Terlihat Adanya Diri!

13 Replies to “Kesilapan Percetakan Tajuk Kitab Ke-7”

  1. Salam sejahtera Ayahanda Haji Shaari,

    Saya telah berkali kali email pada ayahanda mengenai pembelian buku karangan ayahanda “Mengenal Diri”, tetapi sayang nya tiada balasan yang saya terima dari pihak ayahanda.

    Bagaimana cara untuk mendapatkan buku terbitan ayahanda?.
    Saya berasal dari Singapura.

    Ahmad

    Like

  2. slmt mlm tuan haji ,,,smoga tuan haji sntiasa sihat,itulh sja yg dpt sya doakn dri kejauhan,tak pernah sya melupakn guru yg bgitu kami kasih,kami sntiasa menunggu tuan haji d blog ini wlaupn skdar membri iklan,insyaallah sya akn bli dri tuan haji sndiri,sya suka sngat ,tpi mcm sdih rsanya bila dgr ini karangan kitab yg trakhir,hti sya trsntuh allah sja yg thu,wlau mcmana pn sya sntiasa doa allah pnjgkn umur tuan haji,supaya sya brksmpatn,amin

    Like

  3. ASSALAMMUALAIKOM TN.HJ.SHAARI. SAYA JUGA AMAT TERHARU SEKALI APABILA TERBACA TAJUK KITAB KELUARAN AKAN DATANG IAITU ” DIMANA KAN KU CARI GANTI ” DAN ” WIRA… HANYA AKAN DIKENANG SETELAH TIADA ” . TAK TAU NAK DIGAMBARKAN DISINI PERASAAN ITU…..

    Like

  4. Salam tuan Haji, dimana kah kita semasa kita tidur tanpa Mimpi, kita langsung tidak dapat memikirkan apa2 semasa itu, Allah pun kita tidak dapat memikirkanya, apakah itu lah Mati yang sebenarnya nanti???

    Like

  5. KenyataanNya TentangNya

    “Sesungguhnya, manusia itu rahsiaKu dan Akulah yang menjadi rahsianya. Rahsia itu sifatKu dan sifatKu tiada lain, Akulah jua”.

    “Akulah perbendaharaan yang tersembunyi. Aku ingin supaya dikenali, maka Aku jadikan alam ini, maka mereka makrifat kepadaKu”.

    Like

  6. Salam tn hj
    semuga senantiasa dirahmati ALLAH.
    saya berminat utk membeli beberapa buah buku dan DVD ceramah tn hj.
    Saya dan isteri juga berhajat utk menemui tn hj. Adakah tn hj bersedia menerima kedtgan kami.
    tkasih

    Like

  7. Saya nk mintak halal kan sbb ada download video tuan guru ustaz shaari di youtube…sebelum ni xtahu tuan ada jual kitab dan cd…mcm2 fitnah terhadap ilmu makrifat ni..bnyak yg negatif..tetapi bagi saya semakin kuat tentangannya saya anggap makin berharga benda itu…lagi bernilai dan istimewa sampaikan ada yg melarang belajar ilmu makrifat ni..bagi saya cuba dahulu bru hukum…

    Like

  8. Assalamu’alaikum wb………saya livi dari pekanbaru riau…………saya mau beli buku Tuan haji bagaimana cara memesan nya?

    Like

    1. sila sms alamat kepada talian fon +6019 4444 713 hj shaari. nanti sy pos dan tuan boleh bayar melalui western Union kepda Hj Shaari Mohd Yusof alamat 168- 01- 12, sentul utra 3, 51000 kula lumpur. Sila nytakan kita apa, nanti sy bagi senarai harga.amin

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s